Gør noget godt for dine kunder

Hvad enten vi vil være ved det eller ej, så bliver vi lokket af gode tilbud og gode muligheder. Det skal også gælde for dig som virksomhedsejer, for du vil gerne have det bedste fra alle dem, du forhandler med, og alle dem, der leverer ydelser til dig, om det så er nethosting og internet.

Har du brug for inspiration til, hvad du kan gøre for at optimere dit kundegrundlag, samt hvad du kan gøre for at give dine kunder lidt mere, så lad dig inspirere af 24hshop, der har gode produkter, gode anmeldelser og som løbende giver nogle rabatter til deres kunder, der er til at tage at føle på. Den slags til faste kunder får dem til at blive faste. De vil gerne vende tilbage, når der er goder, og samtidig er det noget, der rygtes.

Tilfredse kunder smutter ikke

Får du god hosting, der bare virker? Er der altid adgang og serverkapacitet? Er der kundeservice og IT-support? Så skifter du næppe til konkurrenten, og du vil faktisk også overveje, om det ikke er ok, hvis det koster bare lidt mere end andre steder.

Det er, hvad den dygtige forretningsdrivende gør – det gælder nemlig om at blive uundværlig. Nethosting, internet og sikkerhed er uundværligt, men der er mange om buddet, så de skal også selv gøre det samme. Kig på anmeldelser og priser, kontakt dem for tilbud og beskrivelser og vælg så ud fra det. Du skal være tryg og sikker, uanset om IT er din stærke side eller ej.

Og så er det altid i orden at bede om hjælp og support. Du kan ikke det hele selv, og derfor skal dem, du har en aftale med, kunne levere. Også i weekender og om aftenen, hvis dit arbejde gør, du har brug for den løbende adgang. Det er ikke alt, der kører fra 8 til 16.