Som formidler af betalingsløsninger, og betalingsgateways, er det vigtigt for PensoPay A/S, at have de rigtige IT professionelle bag vores online løsning.

Det er vigtigt for os, at vores kunder kan få hurtig og kompetent svar på deres spørgsmål. Derfor er kritisk for PensoPay, at vores samarbejdspartnere engagerer sig, og forstår vores behov om at være online 24/7/365.

For vores kunder er det absolut vigtigste, at betalinger kan modtages, og vores kunder stiller derfor store krav til os som leverandør af deres on- og offline betalingsløsninger. Med iODC som samarbejdspartner, oplever vi kun at modtage den samme forståelse, og indlevelse i vores behov, som vores kunder får hos PensoPay, og derfor ved vi, at iODC er den helt rigtige samarbejdspartner for os.

Med iODC som totalleverandør, er PensoPay klar til enhver teknisk udfordring.

Hvis din virksomhed, ligesom vores, har brug for en kompetent, forstående og fleksibelt samarbejdspartner, kan vi kun på det varmeste, anbefale og opfordre dig til, at benytte iODC til både dine almindelige, og kritiske platforme.

Danny, PensoPay A/S