Kontakt os

Vi er klar til at hjælpe, rådgive og vejlede

Vi vender tilbage til dig hurtigst muligt

Skriv til os

Sådan kommer du i kontakt med os

Kontakt oplysninger

iODC ApS

Arnold Nielsens Boulevard 62B
2650 Hvidovre

CVR: 37498270

Kundeservice 24/7
+45 7027 0505

Kontakt os via e-mail
support@iodc.dk

Abuse/Copyright klager
abuse@iodc.dk

Supportsag system
Opret en supportsag

Vores support er døgnbemandet af teknikere året rundt, hver dag. Som udgangspunkt skal du altid rapportere problemer til support@iodc.dk. Hastesager kan dog altid rapporteres via telefon +45 7027 0505. Kunder med udvidet support kan ringe uden for normal arbejdstid (24/7) på telefon +45 7027 0505. Du bør altid oprette en support sag på denne side, eller ved at sende en email til support@iodc.dk med en kort beskrivelse af problemet du oplever, samt have dit support ID klar når du kontakter vores support.

Særligt for kunder med Service Level Agreement (SLA) og Udvidet Support

Kunder med Service Level Agreement (SLA), og/eller Udvidet Support skal oprette en support sag ved at sende en mail til support@iodc.dk, hvorefter vi vil oprette din sag, og behandle din sag j.f. reaktionstiderne i vores SLA.

Dette er et supportkrav til de af vores kunder der har Service Level Agreement, således at vi kan dokumentere en eventuel kompensation såfremt at vi ikke er i stand til at overholde vores SLA.

Hent vores SLA ved at klikke her